رلوسکنی به دختر مغربی ؛ ساکت باش غرق طلایت می کنم
نوشته شده توسط : ن ,ک

رلوسکنی به دختر مغربی ؛ ساکت باش غرق طلایت می کنم

 

سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر ایتالیا در قضیه رسوایی اخلاقی اخیرش به دختر مغربی تبار پیشنهاد حق السکوت داده بود.

 
 

 

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری آکی ایتالیا، دادستانی میلان باردیگر تحقیق در پرونده رسوایی اخلاقی نخست وزیر این کشور را آغاز کرد تا این بار در درخواستی به پارلمان خواستار بازرسی از ویلای محل اقامت برلوسکنی شود.

در پیوست پرونده برلوسکنی چند نوار ضبط شده از گفتگوهای تلفنی وجود دارد که محور استدلال دادستانی قرار گرفته است.

در یکی از این نوارها "کریمه محروج" معروف به " روبی"، دختر مغربی تبار، به یکی از دوستانش می گوید، سلیویو به وکلایش گفت: به روبی بگویید هر چه می خواهد به او می دهم مهم این است که دهنش را بسته نگه دارد و همه چیز را تکذیب کند.

در نوار دیگری روبی به نامزد سابقش می گوید، او (برلوسکنی) با من تماس گرفت و گفت: روبی، هرچه اموال بخواهی به تو می دهم، تو را در طلا غرق می کنم اما آنچه مهم است اینکه همه چیز را مخفی نگه داری و به هیچکس چیزی نگویی.

در نوار سوم نیز روبی می گوید، در مقابل دادستانی این واقعیت را که برلوسکنی می دانست من در سن رشد نیستم، انکار کردم و گفتم او می دانست که من در سن رشد هستم( 18 سالگی)، به دادستانی گفتم من به عنوان یک دوست با او دیدار کردم و چیزی بین ما نبود زیرا می خواستم دچار مشکل نشوم.

در روزهای اخیر و هم زمان با آغاز به کار مجدد دادستانی برای بررسی پرونده رسوایی اخلاقی برلوسکنی، مخالفان در ایتالیا باردیگر خواستار استعفای نخست وزیر شده اند.

برلوسکنی با دو اتهام سوء استفاده از قدرت و رسوایی اخلاقی روبروست.





:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 28 / 10 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: